Загальна інформація |
Стандарти та приписи |
|
|
Загальні вимоги: IEC / EN 61800-2Требованія по ЕМС: IEC / EN 61800-3Требованія до безпеки: IEC / EN 61800-5-1 |
сертифікація |
|
|
CE, UL, cUL, c-Tick, UkrSepro, EAC |
якість виготовлення |
|
|
RoHS, ISO 9001 |
Стійкість до кліматичних впливів |
ρw |
% |
<95%, середня відносна вологість (RH), без утворення конденсату, без корозії |
Температура навколишнього середовища |
|
|
|
Експлуатація (150% перевантаження) |
θ |
° C |
-10 - +50 |
зберігання |
θ |
° C |
-40 - +60 |
ступінь перешкод радіоприйому |
|
|
|
Клас радіоперешкод (ЕМС) |
|
|
C1, C2, C3; в залежності від довжини проводу двигуна, споживаної потужності і оточення. При необхідності можуть знадобитися зовнішні фільтри придушення радіоперешкод (опція). |
Оточення (ЕМС) |
|
|
1 і 2-е оточення згідно з EN 61800-3 |
Максимальна довжина сполучних проводів електродвигуна |
I |
M |
C1 ≤ 1 mC2 ≤ 5 mC3 ≤ 25 m |
установче положення |
|
|
вертикально |
Висота установки |
|
M |
0 - 1000 м над рівнем морябольше 1000 м з 1% дерейтінг на 100 Ммакс. 4000 м |
клас захисту |
|
|
IP20 / NEMA 0 |
захист від дотику |
|
|
BGV A3 (VBG4, захист від дотику пальцями і тильною стороною кистей рук) |
Ланцюг головного струму |
подача живлення |
|
|
|
Номінальну напругу |
Ue |
|
230 В змін. струму, однофазн.240 В змін. струму, однофазні. |
Напруга (50/60 Гц) |
ULN |
В |
200 (-10%) - 240 (+ 10%) |
Вхідний струм (150% перевантаження) |
ILN |
A |
19.2 |
структура мережі |
|
|
Мережі змінного струму із заземленням середньої точки |
частота мережі |
fLN |
Гц |
50/60 |
діапазон частот |
fLN |
Гц |
48 - 62 |
Частота включень мережі |
|
|
максимально одноразово кожні 30 секунд |
силова частина |
|
|
|
функція |
|
|
Перетворювач частоти з проміжним контуром постійної напруги і з інвертором IGBT |
Струм навантаження (перевантаження 150%) |
IL |
A |
15.75 |
макс. пусковий струм (висока перевантаження) |
IH |
% |
200 |
Примітки з приводу макс. пускового струму |
|
|
на 4 секунди кожні 40 секунд |
Вихідна напруга при U e |
U2 |
|
230 В змін. струму, трехфазн.240 В змін. струму, трифазні. |
Вихідна частота |
f2 |
Гц |
0 - 50/60 (макс. 500) |
частота перемикання |
fPWM |
кГц |
16с можливістю регулювання 4 - 32 (чутний) |
Режим роботи |
|
|
Управління V / fРегулірованіе частоти обертання з компенсацією проскальзиваніяБессенсорное векторне управління (SLV) на вибір: векторне управління з поверненням (CLV) |
Частотна роздільна здатність (задане значення) |
Δf |
Гц |
0.1 |
Розрахунковий робочий струм |
|
|
|
при перевантаженні 150% |
Ie |
A |
10.5 |
Примітка |
|
|
Розрахунковий робочий струм при частоті перемикання 16 кГц і температурі навколишнього середовища +50 ° C |
втрата потужності |
|
|
|
Втрата потужності при розрахунковому робочому струмі I e = 150% |
PV |
W |
103.4 |
Коефіцієнт корисної дії |
η |
% |
95.3 |
максимальний струм витоку на землю (PE) без двигуна |
IPE |
мА |
2.49 |
оснащення |
|
|
Фільтри придушення радіопомехТормозной преривательдополнітельная захист друкованої плати7-сегментний індикатор |
Захисна функція |
|
|
STO (Safe Torque Off, SIL1, PLc Cat 1) |
Типорозмір |
|
|
FS2 |
відведення двигуна |
|
|
|
Примітка |
|
|
для стандартних, чотирьохполюсних асинхронних трифазних електродвигунів з внутрішнім або зовнішнім повітряним охолодженням при частоті обертання 1500 хв-1 для 50 Гц і 1800 хв-1 для 60 Гц. |
Примітка |
|
|
Цикл перевантаження протягом 60 з кожних 600 з |
вказівка |
|
|
при 230 В, 50 Гц |
перегрузка 150 % |
P |
кВт |
2.2 |
Указание |
|
|
при 220 - 240 В, 60 Гц |
перегрузка 150 % |
P |
л.с. |
3 |
максимально допустимая длина провода |
I |
M |
экранированный: 100экранированный, с дросселем двигателя: 200без экранирования: 150без экранирования, с дросселем двигателя: 300 |
Кажущаяся мощность |
|
|
|
Кажущаяся мощность при номинальном режиме 230 В |
Замыкающий контакт |
кВА |
4.18 |
Кажущаяся мощность при номинальном режиме 240 В |
Замыкающий контакт |
кВА |
4.36 |
Функция торможения |
|
|
|
Тормозящий момент стандарт |
|
|
макс. 30 % MN |
Тормозящий момент торможения постоянным током |
|
|
с возможностью регулировки до 100 % |
Тормозящий момент с внешним тормозным сопротивлением |
|
|
макс. 100 % расчетного постоянного рабочего тока Ie с внешним тормозным сопротивлением |
минимальное внешнее тормозное сопротивление |
Rmin |
Ω |
35 |
Порог срабатывания для тормозного транзистора |
UDC |
В |
390 В пост. тока |
Управляющая часть |
внешнее управляющее напряжение |
Uc |
В |
24 В пост. тока (макс. 100 мА) |
Напряжение заданного значения |
Us |
В |
10 В пост. тока (макс. 10 мА) |
Аналоговые входы |
|
|
2, с возможностью настройки, 0 - 10 В пост. тока, 0/4 - 20 мА |
Аналоговые выходы. |
|
|
2, с возможностью настройки, 0 - 10 В, 0/4 - 20 мА |
Цифровые входы |
|
|
3, с возможностью настройки, макс. 30 В постоянного тока, макс. 5 при аналоговых входах без возможности настройки |
Цифровые выходы |
|
|
2, с возможностью настройки, 24 В пост. тока |
Релейные выходы |
|
|
2, с возможностью настройки, 1 замыкающий контакт и 1 переключающий контакт, 6 A (250 В, AC-1) / 5 A (30 В, DC-1) |
Интерфейс/полевая шина (встроенный) |
|
|
Шина OP (RS485)/Modbus RTU, CANopen® |
Соответствующие элемент включения и защиты |
Подключение к сети |
|
|
|
Устройство защиты (предохранитель или линейный защитный автомат) |
|
|
|
IEC (тип B, gG), 150 % |
|
|
FAZ-B25/1N |
UL (класс CC или J) |
|
A |
25 |
Сетевой контактор |
|
|
|
150 % перегрузка (CT/I H, при 50 °C) |
|
|
DILM7 |
Сглаживающие дроссели |
|
|
|
150 % перегрузка (CT/I H, при 50 °C) |
|
|
DX-LN1-024 |
Фильтр подавления радиопомех (внешний, 150 %) |
|
|
DX-EMC12-025-FS2 |
Примечание к фильтру подавления радиопомех |
|
|
Опция внешнего фильтра подавления радиопомех для большей длины кабеля двигателя и при использовании в другом окружении ЭМС |
Соединение промежуточной цепи |
|
|
|
Тормозное сопротивление |
|
|
|
10 % продолжительность включения (ED) |
|
|
DX-BR050-0K8 |
20 % продолжительность включения (ED) |
|
|
DX-BR035-1K1 |
Отвод двигателя |
|
|
|
Дроссели двигателя |
|
|
|
150 % перегрузка (CT/I H, при 50 °C) |
|
|
DX-LM3-016 |
Синус-фильтр |
|
|
|
150 % перегрузка (CT/I H, при 50 °C) |
|
|
DX-SIN3-016 |
Відгуки / Питання