Загальна інформація |
Стандарти та приписи |
|
|
Загальні вимоги: IEC / EN 61800-2Требованія по ЕМС: IEC / EN 61800-3Требованія до безпеки: IEC / EN 61800-5 |
сертифікація |
|
|
CE, UL, cUL, c-Tick, UkrSepro, EAC |
якість виготовлення |
|
|
RoHS, ISO 9001 |
Стійкість до кліматичних впливів |
ρw |
% |
<95%, середня відносна вологість (RH), без утворення конденсату, без корозії |
якість повітря |
|
|
3C2, 3S2 |
Температура навколишнього середовища |
|
|
|
Експлуатація (150% перевантаження) |
θ |
° C |
-30 - +50 (макс. +60 з 1% дерейтінгом на один Кельвін підвищення температури) |
Експлуатація (110% перевантаження) |
θ |
° C |
-30 - +40 (макс. +55 з 1% дерейтінгом на один Кельвін підвищення температури) |
зберігання |
θ |
° C |
-40 - +70 |
Категорія перенапруги |
|
|
III |
ступінь забруднення |
|
|
2 |
ступінь перешкод радіоприйому |
|
|
|
Клас радіоперешкод (ЕМС) |
|
|
C1, C2, C3; в залежності від довжини проводу двигуна, споживаної потужності і оточення. При необхідності можуть знадобитися зовнішні фільтри придушення радіоперешкод (опція). |
Оточення (ЕМС) |
|
|
1-е і 2-е оточення |
Максимальна довжина сполучних проводів електродвигуна |
I |
M |
C2 ≤ 10 mC3 ≤ 50 m |
ударостійкість |
|
g |
EN 61800-5-1, EN 60068-2-27Іспитаніе ДБЖ киданням (для грузів в межах рамки ІБП) Зберігання і транспортування: максимально 15 g, 11 мс (в упаковці) |
вібрація |
|
|
EN 61800-5-1, EN 60068-2-6: 5 - 150 ГцАмплітуда: 1 мм (пік) при 5 - 15,8 Гцмаксімальная амплітуда прискорення: 1 g при 15,8 - 150 Гц |
установче положення |
|
|
вертикально |
Висота установки |
|
M |
0 - 1000 м над рівнем морябольше 1000 м з 1% дерейтінг на 100 Ммакс. 3000 м (2000 м для кутових заземлених систем TN) |
клас захисту |
|
|
IP54 / NEMA12 |
захист від дотику |
|
|
BGV A3 (VBG4, захист від дотику пальцями і тильною стороною кистей рук) |
Ланцюг головного струму |
подача живлення |
|
|
|
Номінальну напругу |
Ue |
|
400 В змін. струму, трехфазн.480 В змін. струму, трехфазн.500 В змін. струму, трифазні. |
Напруга (50/60 Гц) |
ULN |
В |
380 (-15%) - 500 (+ 10%) |
Вхідний струм (150% перевантаження) |
ILN |
A |
55.7 |
Вхідний струм (110% перевантаження) |
ILN |
A |
65.7 |
структура мережі |
|
|
TN-S, TN-C, TN-CS, TT, IT |
частота мережі |
fLN |
Гц |
50/60 |
діапазон частот |
fLN |
Гц |
45 - 66 |
Частота включень мережі |
|
|
максимально одноразово кожні 60 секунд |
Спотворення мережевого струму |
THD (повний коефіцієнт гармонік) |
% |
31,5 |
умовний струм короткого замикання |
Iq |
кА |
<100 |
силова частина |
|
|
|
функція |
|
|
Перетворювач частоти з проміжним контуром постійної напруги, дросель проміжного контуру і інвертор IGBT |
Струм навантаження (перевантаження 150%) |
IL |
A |
91.5 |
Струм навантаження (перевантаження 110%) |
IL |
A |
79.2 |
макс. пусковий струм (висока перевантаження) |
IH |
% |
200 |
Примітки з приводу макс. пускового струму |
|
|
на 2 секунди кожні 20 секунд |
Вихідна напруга при U e |
U2 |
|
400 В змін. струму, трехфазн.480 В змін. струму, трехфазн.500 В змін. струму, трифазні. |
Вихідна частота |
f2 |
Гц |
0 - 50/60 (макс. 400) |
частота перемикання |
fPWM |
кГц |
3,6с можливістю регулювання 1 - 10 |
Режим роботи |
|
|
Управління V / fРегулірованіе частоти обертання з компенсацією проскальзиваніяБессенсорное векторне управління (SLV) регулювання обертального моменту |
Частотна роздільна здатність (задане значення) |
Δf |
Гц |
0.01 |
Розрахунковий робочий струм |
|
|
|
при перевантаженні 150% |
Ie |
A |
61 |
при перевантаженні 110% |
Ie |
A |
72 |
Примітка |
|
|
Розрахунковий робочий струм при частоті перемикання 110 кГц і температурі навколишнього середовища +50 ° C для 150% перевантаження і +40 ° C для 110% перевантаження |
Обмеження струму двигуна |
I |
A |
0,1 - 2 x IH (CT) |
втрата потужності |
|
|
|
Втрата потужності при розрахунковому робочому струмі I e = 150% |
PV |
W |
631 |
Коефіцієнт корисної дії |
η |
% |
98.3 |
максимальний струм витоку на землю (PE) без двигуна |
IPE |
мА |
0 |
оснащення |
|
|
Фільтри придушення радіопомехдополнітельная захист друкованої платимногострочний графічний дісплейТормозной преривательДроссель проміжного контуру |
Захисна функція |
|
|
STO (Safe Torque Off, SIL1, PLc Cat 1) |
Типорозмір |
|
|
FS4 |
відведення двигуна |
|
|
|
Примітка |
|
|
для стандартних, чотирьохполюсних асинхронних трифазних електродвигунів з внутрішнім або зовнішнім повітряним охолодженням при частоті обертання 1500 хв-1 для 50 Гц і 1800 хв-1 для 60 Гц. |
Примітка |
|
|
Цикл перевантаження протягом 60 з кожних 600 з |
вказівка |
|
|
при 400 В, 50 Гц |
перевантаження 150% |
P |
кВт |
30 |
вказівка |
|
|
при 500 В, 50 Гц |
перевантаження 150% |
P |
кВт |
37 |
перевантаження 110% |
P |
кВт |
37 |
вказівка |
|
|
при 480 В, 60 Гц |
перевантаження 150% |
P |
л.с. |
40 |
перевантаження 110% |
P |
л.с. |
50 |
максимально допустима довжина проводу |
I |
M |
екранований: 200 |
функція гальмування |
|
|
|
Гальмуючий момент стандарт |
|
|
макс. 30% MN |
Гальмуючий момент гальмування постійним струмом |
|
|
з можливістю регулювання до 150% |
Гальмуючий момент із зовнішнім гальмівним опором |
|
|
макс. 100% розрахункового постійного робочого струму Ie з зовнішнім гальмівним опором |
мінімальне зовнішнє гальмівне опір |
Rmin |
Ω |
6.5 |
Поріг спрацьовування для гальмівного транзистора |
UDC |
В |
850 В пост. струму |
гальмування постійним струмом |
% |
I / Ie |
150, з можливістю регулювання |
керуюча частина |
зовнішнє управління напруга |
Uc |
В |
24 В пост. струму (макс. 250 мА вкл. опції) |
Напруга заданого значення |
Us |
В |
10 В пост. струму (макс. 10 мА) |
аналогові входи |
|
|
2, з можливістю настройки, 0 - 10 В пост. струму, 2 - 10 В пост. тока, -10 - +10 В пост. струму, 0/4 - 20 мА |
Аналогові виходи. |
|
|
2, з можливістю настройки, 0 - 10 В, 0/4 - 20 мА |
цифрові входи |
|
|
8, з можливістю настройки, 30 В пост. струму |
цифрові виходи |
|
|
1, з можливістю настройки, 24 В пост. струму |
релейні виходи |
|
|
3, з можливістю регулювання, 2 перемикаючих контакту і 1 замикає контакт, 6 A (240 В змін. Струму) / 6 A (24 В пост. Струму) |
Інтерфейс / польова шина (вбудований) |
|
|
Modbus RTU, Modbus TCP, BACnet MS / TP, Ethernet IP |
Штекерні місця розширення |
|
|
2 |
Відповідні елемент включення і захисту |
Підключення до мережі |
|
|
|
IEC (тип B, gG), 150% |
|
|
PKZM4-63 |
Пристрій захисту (перевантаження 110%) |
|
|
NZMN1-S80 |
UL (клас CC або J) |
|
A |
100 |
150% перевантаження (CT / IH, при 50 ° C) |
|
|
Вбудований дросель проміжного контуру, uk = 5% |
110% перевантаження (VT / IL, при 40 ° C) |
|
|
Вбудований дросель проміжного контуру, uk = 5% |
відведення двигуна |
|
|
|
150% перевантаження (CT / IH, при 50 ° C) |
|
|
DX-LM3-063 |
110% перевантаження (VT / IL, при 40 ° C) |
|
|
DX-LM3-080 |
150% перевантаження (CT / IH, при 50 ° C) |
|
|
DX-SIN3-061 |
110% перевантаження (VT / IL, при 40 ° C) |
|
|
DX-SIN3-072 |
10% тривалість включення (ED) |
|
|
P: 3 x DX-BR022-5K1 |
20% тривалість включення (ED) |
|
|
P: 3 x DX-BR022-9K2 |
40% тривалість включення (ED) |
|
|
R: 4 x DX-BR002-54K3 |
Відгуки / Питання