Інтернет-магазин Eлектроконтроль (Харків)
contact@electrocontrol.com.ua
el_c@ukr.net
skype: electro_ukr
Viber, WhatsApp, Telegram: +380667918319
+38 (097) 648-30-48
з 9 до 17 ПН-ПТ

Тяговий електродвигун ЕД-118А

Наявність: Немає в наявності
Рейтинг:

Поставляємо тягові електродвигуни ЕД-118А для тепловозів ТЕМ-2, ТЕМ-2М, ТЕМ-1, ТЕМ-7, ТЕМ-7, 2ТЕ116, М62, 2М62, 2ТЕ10, 2ТЕ10М, 3ТЕ10М, а акже інших, в яких використовується даний двигун. Ми пропонуємо двигуни після капітального ремонту (КР) зі складу, а також здійснюємо ремонт тягових електродвигунів ЕД-118 А в обсязі КР.

Опис ЕД-118А

Колісні пари локомотива наводяться в рух тяговими електродвигунами типу ЕД-118А шляхом одноступеневою передачі.

На тепловозі встановлені шість тягових електродвигунів, по одному на кожну вісь візка. Тяговий електродвигун являє собою електричну машину, яка працює на постійному струмі з послідовним збудженням. На зображенні схематично стрілками показано напрямок протікання струму, причому полюси матимуть позначену на схемі полярність, а якір - певне в позначенні напрямок обертання.

Технічні характеристики тягового електродвигуна ЕД-118А

  • Потужність, кВт: 192
  • Марка щіток: ЕГ-61
  • Розміри щіток, мм: 2 (12,5 x 40 X60)
  • Натискання на щітку, кгс: 4,2-4,8
  • Струм тривалий, А: 595
  • Напруга тривалий, В: 356
  • Струм максимальний, А 1000
  • Витрата охолоджуючого повітря, м3 / хв: 49
  • К. п. Д.,%: 90,5
  • Маса, кг 3100
  • Напруга максимальне, В: 570
  • Частота обертання тривала, об / хв: 474
  • Частота обертання максимальна, об / хв: 2290

Якщо порівнювати зі стандартними електричними машинами постійного струму електродвигун ЕД-118А має конструктивні відмінності, це пов'язано з особливими умовами функціонування і установки його на тепловозі. Відмінними рисами є:

  • моторно-осьові підшипники,
  • восьмигранна форма муздрамтеатру,
  • підвищене питомий тиск щіток на колектор.

Восьмигранна конструкція муздрамтеатру обумовлюється обмеженими діаметром рухомого колеса тепловоза і шириною колії. Остов муздрамтеатру відлитий з вуглецевої сталі, яка має невелику вмістом вуглецю. Остов також служить каркасом для збірки всього електродвигуна ЕД-118А. У підставі муздрамтеатру з одного боку виконані розточування під моторно-осьові вкладиші і місця установки корпусів моторно-осьових підшипників. З іншого боку остова є «носики» (два виступи), які служать для кріплення тягового електродвигуна на візку тепловоза. Посередині двох моторно-осьових підшипників розташована клиць, в якій закріплені вивідні кабелі: два від якоря з маркуванням Я і Д # і два від котушок чотирьох головних полюсів з маркуванням До і КК-Для поліпшення роботи щітково-колекторного вузла колектори тягових електродвигунів виконані з міді з присадкою або кадмію, або срібла. Це дозволяє підвищити термічну стійкість колекторної міді і зменшити знос колектора в період експлуатації.

Конструкція колектора звичайна, арочна. Конус колектора і болти виконані з легованої сталі. Замок між колекторної втулкою і натискним конусом ущільнений для унеможливлення потрапляння вологи всередину колектора. Колекторна мідь від корпусу ізольована за допомогою міканітових манжет. Колекторні пластини ізольовані один від одного міканітовимі прокладками. В експлуатації особливо уважно необхідно стежити за тим, щоб міканітовие прокладки не виступали над робочою поверхнею колектора, а мали западання до 1,5 мм.

Щіткотримачі виконані з литого латунного корпусу з пружинами годинного типу. Натискання пружини на щітку регулюється на знятому з тягового електродвигуна щеткодержателе. Від корпусу щеткодержатели ізольовані або порцеляновим ізолятором, або ізолятором з пластмаси.

Якір тягового електродвигуна динамічно балансують вантажами, розміщеними в спеціальних канавках як з боку колектора, так. і з боку, протилежного колектору. Будь-яке порушення балансування призводить до підвищеної вібрації, що може викликати порушення комутації, пошкодження ізоляції і підшипників. Обмотка якоря в пазах утримується клинами, а в лобових частинах - бандажем із спеціальної односпрямованої стеклоленти. Бандаж з стеклолент більш надійний, а випадкова його розмотування не призводить до таких тяжких наслідків, як в разі бандажа зі сталевого дроту.

Ізоляція якоря виконана на основі стеклрсодержащіх матеріалів і епоксидних смол. Якір просякнутий у лаку на епоксидної основі і пофарбований електроізоляційної емаллю, стійкою в умовах високого зволоження і значних коливань температур. В цілому ізоляція якоря відноситься до класу Р і допускає перегрів до 135 ° С.

Головні полюси складаються з шихтованних сердечників і котушок. Сердечники полюсів кріплять до магнітопроводу за допомогою болтів з легованої сталі. Ізоляція котушок головних полюсів класу Р, яка припускає перегріви до 160 ° С. Додаткові полюси виконані з суцільного сердечника і котушок. До магнітопровода сердечник кріпиться болтами з легованої сталі. Ізоляція котушок класу Р, яка припускає перегрів до 160 ° С. Між сердечником полюса і магнітні-топроводом є прокладка з немагнітного матеріалу. Кожен з полюсів двигуна, що складається з сердечника з котушкою, являє собою монолітний блок, що виключає перетирання ізоляції.

З 1974 р котушки мають вібростійкі виводи. Міжкотушкових з'єднання між головними полюсами виконані гнучкими складальними шинами, а між додатковими полюсами - спеціальним кабелем.

Основні дані обмотка
головних полюсів додатковий полюсів якоря
Число витків на полюс 19 17 4
Марка дроти МГМ МГМ ПЕТВСД
Ращмер голого дроти, мм 8х25 6х30 1,68х6,4
число котушок 4 4 54
Чіло параллельнихпроводов 1 1 3

Надійність міжкотушкових з'єднань в експлуатації забезпечується затягуванням болтових з'єднань, причому потрібно застосовувати болти зі сталі 40Х. Підшипникові вузли тягового електродвигуна виконані на роликових підшипниках. Мастило РРВ, Коротя застосовується для змащування двигуні підходить для будь-яких кліматичних умов. Примітка: тільки не слід допускати змішання мастил.

Умови роботи тягових електричних двигунів на локомотиві можна назвати жорсткими:
  • великий діапазон зміни температури навколишнього середовища (від -50 до + 40 ° С),
  • сніг, дощ, пил,
  • тряска і вібрація, особливо в умовах суворих зим, коли залізничне полотно промерзає.

Але вкрай згубно для електродвигуна є експлуатація його на стертих зубах. При цьому виникають такі навантаження, які викликають передчасний вихід з ладу не тільки роликових підшипників, а й ізоляції тягових електродвигунів. Висновок: за станом тягового редуктора, моторно-осьових підшипників необхідно уважно стежити під час експлуатації.

  

Відгуки / Питання

Андрій 29.11.2022 09:42

Яке обладнання використовують для ремонту ТЕД?

Електроконтроль 29.11.2022 09:46

Доброго дня. Нажаль на сьогодні дані ремонти ми не проводимо. При відновленні наших можливостей ми про це повідомимо. вибачте


Додати питання/відгук




2009 - 2024 Інтернет-магазин електрообладнання "Електроконтроль" (ТОВ НВП "Нафтаенергопром") Мапа сайту