Поставляємо тягові електродвигуни ЕД-118А для тепловозів ТЕМ-2, ТЕМ-2М, ТЕМ-1, ТЕМ-7, ТЕМ-7, 2ТЕ116, М62, 2М62, 2ТЕ10, 2ТЕ10М, 3ТЕ10М, а акже інших, в яких використовується даний двигун. Ми пропонуємо двигуни після капітального ремонту (КР) зі складу, а також здійснюємо ремонт тягових електродвигунів ЕД-118 А в обсязі КР.
Колісні пари локомотива наводяться в рух тяговими електродвигунами типу ЕД-118А шляхом одноступеневою передачі.
На тепловозі встановлені шість тягових електродвигунів, по одному на кожну вісь візка. Тяговий електродвигун являє собою електричну машину, яка працює на постійному струмі з послідовним збудженням. На зображенні схематично стрілками показано напрямок протікання струму, причому полюси матимуть позначену на схемі полярність, а якір - певне в позначенні напрямок обертання.
Якщо порівнювати зі стандартними електричними машинами постійного струму електродвигун ЕД-118А має конструктивні відмінності, це пов'язано з особливими умовами функціонування і установки його на тепловозі. Відмінними рисами є:
Восьмигранна конструкція муздрамтеатру обумовлюється обмеженими діаметром рухомого колеса тепловоза і шириною колії. Остов муздрамтеатру відлитий з вуглецевої сталі, яка має невелику вмістом вуглецю. Остов також служить каркасом для збірки всього електродвигуна ЕД-118А. У підставі муздрамтеатру з одного боку виконані розточування під моторно-осьові вкладиші і місця установки корпусів моторно-осьових підшипників. З іншого боку остова є «носики» (два виступи), які служать для кріплення тягового електродвигуна на візку тепловоза. Посередині двох моторно-осьових підшипників розташована клиць, в якій закріплені вивідні кабелі: два від якоря з маркуванням Я і Д # і два від котушок чотирьох головних полюсів з маркуванням До і КК-Для поліпшення роботи щітково-колекторного вузла колектори тягових електродвигунів виконані з міді з присадкою або кадмію, або срібла. Це дозволяє підвищити термічну стійкість колекторної міді і зменшити знос колектора в період експлуатації.
Конструкція колектора звичайна, арочна. Конус колектора і болти виконані з легованої сталі. Замок між колекторної втулкою і натискним конусом ущільнений для унеможливлення потрапляння вологи всередину колектора. Колекторна мідь від корпусу ізольована за допомогою міканітових манжет. Колекторні пластини ізольовані один від одного міканітовимі прокладками. В експлуатації особливо уважно необхідно стежити за тим, щоб міканітовие прокладки не виступали над робочою поверхнею колектора, а мали западання до 1,5 мм.
Щіткотримачі виконані з литого латунного корпусу з пружинами годинного типу. Натискання пружини на щітку регулюється на знятому з тягового електродвигуна щеткодержателе. Від корпусу щеткодержатели ізольовані або порцеляновим ізолятором, або ізолятором з пластмаси.
Якір тягового електродвигуна динамічно балансують вантажами, розміщеними в спеціальних канавках як з боку колектора, так. і з боку, протилежного колектору. Будь-яке порушення балансування призводить до підвищеної вібрації, що може викликати порушення комутації, пошкодження ізоляції і підшипників. Обмотка якоря в пазах утримується клинами, а в лобових частинах - бандажем із спеціальної односпрямованої стеклоленти. Бандаж з стеклолент більш надійний, а випадкова його розмотування не призводить до таких тяжких наслідків, як в разі бандажа зі сталевого дроту.
Ізоляція якоря виконана на основі стеклрсодержащіх матеріалів і епоксидних смол. Якір просякнутий у лаку на епоксидної основі і пофарбований електроізоляційної емаллю, стійкою в умовах високого зволоження і значних коливань температур. В цілому ізоляція якоря відноситься до класу Р і допускає перегрів до 135 ° С.
Головні полюси складаються з шихтованних сердечників і котушок. Сердечники полюсів кріплять до магнітопроводу за допомогою болтів з легованої сталі. Ізоляція котушок головних полюсів класу Р, яка припускає перегріви до 160 ° С. Додаткові полюси виконані з суцільного сердечника і котушок. До магнітопровода сердечник кріпиться болтами з легованої сталі. Ізоляція котушок класу Р, яка припускає перегрів до 160 ° С. Між сердечником полюса і магнітні-топроводом є прокладка з немагнітного матеріалу. Кожен з полюсів двигуна, що складається з сердечника з котушкою, являє собою монолітний блок, що виключає перетирання ізоляції.
З 1974 р котушки мають вібростійкі виводи. Міжкотушкових з'єднання між головними полюсами виконані гнучкими складальними шинами, а між додатковими полюсами - спеціальним кабелем.
Основні дані | обмотка | ||
---|---|---|---|
головних полюсів | додатковий полюсів | якоря | |
Число витків на полюс | 19 | 17 | 4 |
Марка дроти | МГМ | МГМ | ПЕТВСД |
Ращмер голого дроти, мм | 8х25 | 6х30 | 1,68х6,4 |
число котушок | 4 | 4 | 54 |
Чіло параллельнихпроводов | 1 | 1 | 3 |
Надійність міжкотушкових з'єднань в експлуатації забезпечується затягуванням болтових з'єднань, причому потрібно застосовувати болти зі сталі 40Х. Підшипникові вузли тягового електродвигуна виконані на роликових підшипниках. Мастило РРВ, Коротя застосовується для змащування двигуні підходить для будь-яких кліматичних умов. Примітка: тільки не слід допускати змішання мастил.
Умови роботи тягових електричних двигунів на локомотиві можна назвати жорсткими:Але вкрай згубно для електродвигуна є експлуатація його на стертих зубах. При цьому виникають такі навантаження, які викликають передчасний вихід з ладу не тільки роликових підшипників, а й ізоляції тягових електродвигунів. Висновок: за станом тягового редуктора, моторно-осьових підшипників необхідно уважно стежити під час експлуатації.
2009 - 2025 Інтернет-магазин електрообладнання "Електроконтроль" (ТОВ НВП "Нафтаенергопром") Мапа сайту
Відгуки / Питання
Яке обладнання використовують для ремонту ТЕД?
Доброго дня. Нажаль на сьогодні дані ремонти ми не проводимо. При відновленні наших можливостей ми про це повідомимо. вибачте