Інтернет-магазин Eлектроконтроль (Харків)
contact@electrocontrol.com.ua
el_c@ukr.net
skype: electro_ukr
Viber, WhatsApp, Telegram: +380667918319
+38 (097) 648-30-48
з 9 до 17 ПН-ПТ

Тяговий електродвигун ЕД-118Б

Наявність: Немає в наявності
Рейтинг:

Пропонуємо тягові електродвигуни ЕД-118Б після капітального ремонту.

Двигуни призначені для тепловозів ТЕМ-2, ТЕМ-1, ТЕМ-7, 2ТЕ-116, М-62, 2М62, 2ТЕ-10, а також для експлуатації на інших тепловозах.

Ми здійснюємо ремонт ТЕД ЕД-118Б в обсязі КР, а також реалізуємо двигуна після капітального ремонту. Гарантія 12 місяців.

Опис тягового двигуна ЕД-118б

Тяговий електродвигун ЕД-118Б являє собою електродвигун постійного струму послідовного збудження з чотирма головними а також чотирма додатковими полюсами. Магнітна система його складається з остова з полюсами, що мають котушки. Остов виготовляється у вигляді цільної виливки з низьковуглецевої сталі. У поперечному перерізі остов є неправильним восьмикутник. Восьмигранна форма кістяка при чотириполюсні системі дозволяє реалізувати більший крутний момент у порівнянні з традиційним круглим остовом в тому ж обсязі. Остов виконує роль магнітного сердечника і механічної основи всієї конструкції електродвигуна.

Головні полюси створюють основний магнітний потік в машині, а додаткові полюси забезпечують нормальну комутацію. Головні полюси закріплені на кістяку болтами і складаються з осердя і котушки полюса.

Сердечник набирається з штампованих листів низьковуглецевої сталі, скріплених заклепками. Котушки головних полюсів намотані з міді прямокутного перетину у вигляді двох полюсних шайб. Ізоляція котушок головних полюсів електродвигуна класу Р. Сердечник головного полюса до встановленої котушкою просочується в епоксидному компаунді. Таким чином, сердечник і котушка головного полюса після компаундування представляють нероз'ємну конструкцію, стійку до вібрацій і температурних впливів.

Сердечники додаткових полюсів виготовляють із товстолистової сталі з низьким вмістом вуглецю. Форма і розміри сердечника обрані з умови забезпечення найкращої комутації електродвигуна. Котушки додаткових полюсів виготовляють зі смугової міді, намотаною на ребро з міжвиткової ізоляцією класу Р.

Якір складається з вала, сердечника, обмотки, колектора. Вал виготовляють з високоміцної легованої сталі. Сердечник якоря шихти з листів електротехнічної сталі, в яких виштампувані прямокутні пази для укладання в сердечник обмотки і вентиляційні отвори. Обмотка якоря виконана петлевий з зрівняльними сполуками першого роду з боку колектора.

Колектор електродвигуна - арочного типу складається з литої втулки, комплекту пластин, манжет і натискного конуса. Зібраний колектор пресується, конус і втулка стягують комплект пластин. З метою виключення можливості проникнення вологи у внутрішню порожнину колектора його внутрішня порожнина перевіряється на газощільність.

Умовне позначення двигуна ЕД-118БУ1

  • ЕД - електродвигун;
  • 118 - номер розробки;
  • Б - модифікація;
  • У1 - кліматичне виконання.

склад електродвигуна

  1. вкладиш моторно-осьового підшипника;
  2. трубки подачі мастила;
  3. роликові підшипники;
  4. шиті підшипникові;
  5. колектор;
  6. корпус щіткотримача;
  7. кронштейн;
  8. вентиляційний отвір;
  9. зрівняльні з'єднання;
  10. котушки додаткового полюса;
  11. сердечник додаткового полюса;
  12. остов;
  13. сердечник якоря;
  14. обмотка якоря;
  15. випускні отвори;
  16. дренажний отвір;
  17. лабіринтове кільце;
  18. вал;
  19. роликові підшипники;
  20. стеклотекстолитовую клин;
  21. корпусу (шапки) моторно-осьових підшипників;
  22. сердечник головного полюса;
  23. котушка головного полюса;
  24. вивідний провід (кабель);
  25. затискачі;
  26. мастильний гніт;
  27. заклепка;
  28. опорні припливи;
  29. запобіжні припливи.
ЕД-114 ЕД-118А ЕД-118Б
Потужність, кВт 138 305 305
Напруга тривалого режиму нижче, В 258 463 463
Напруга тривалого режиму вища, В 435 700 700
Струм при нижчому напрузі, А 615 720 700
Струм при вищому напрузі, А 365 476 525
Частота обертання в тривалому режимі, об / хв 425 585 610
Частота обертання максимальна, об / хв 2540 2290 1870
ККД в тривалому режимі,% 86,8 91,5 91,5
Коефіцієнт збудження на першому місці регулювання,% 50 60 60
Коефіцієнт збудження на другому ступені регулювання,% 25 36 36
Витрата охолоджуючого повітря, м3 / с 1,083 1,33 1,17
Статичний тиск охолоджуючого повітря, Па 790 1570 1180
підвіска: осьова рамна рамна
маса, кг 1950 3100 3350
кількість щіткотримачів 4 4 4
Головні полюси
кількість 4 4 4
додаткові полюси
кількість 4 4 4
Кількість витків на полюс 19 17 17
якір
Діаметр сердечника, мм 458 493 493
Довжина сердечника, мм 255 420 420
кількість пазів 62 54 54
обмотка якоря петлевая
Кількість паралельних гілок 4 4 4
кількість котушок 62 54 54
  

Відгуки / Питання

Додати питання/відгук






2009 - 2024 Інтернет-магазин електрообладнання "Електроконтроль" (ТОВ НВП "Нафтаенергопром") Мапа сайту