Пропонуємо тягові електродвигуни ЕД-118Б після капітального ремонту.
Двигуни призначені для тепловозів ТЕМ-2, ТЕМ-1, ТЕМ-7, 2ТЕ-116, М-62, 2М62, 2ТЕ-10, а також для експлуатації на інших тепловозах.
Ми здійснюємо ремонт ТЕД ЕД-118Б в обсязі КР, а також реалізуємо двигуна після капітального ремонту. Гарантія 12 місяців.
Тяговий електродвигун ЕД-118Б являє собою електродвигун постійного струму послідовного збудження з чотирма головними а також чотирма додатковими полюсами. Магнітна система його складається з остова з полюсами, що мають котушки. Остов виготовляється у вигляді цільної виливки з низьковуглецевої сталі. У поперечному перерізі остов є неправильним восьмикутник. Восьмигранна форма кістяка при чотириполюсні системі дозволяє реалізувати більший крутний момент у порівнянні з традиційним круглим остовом в тому ж обсязі. Остов виконує роль магнітного сердечника і механічної основи всієї конструкції електродвигуна.
Головні полюси створюють основний магнітний потік в машині, а додаткові полюси забезпечують нормальну комутацію. Головні полюси закріплені на кістяку болтами і складаються з осердя і котушки полюса.
Сердечник набирається з штампованих листів низьковуглецевої сталі, скріплених заклепками. Котушки головних полюсів намотані з міді прямокутного перетину у вигляді двох полюсних шайб. Ізоляція котушок головних полюсів електродвигуна класу Р. Сердечник головного полюса до встановленої котушкою просочується в епоксидному компаунді. Таким чином, сердечник і котушка головного полюса після компаундування представляють нероз'ємну конструкцію, стійку до вібрацій і температурних впливів.
Сердечники додаткових полюсів виготовляють із товстолистової сталі з низьким вмістом вуглецю. Форма і розміри сердечника обрані з умови забезпечення найкращої комутації електродвигуна. Котушки додаткових полюсів виготовляють зі смугової міді, намотаною на ребро з міжвиткової ізоляцією класу Р.
Якір складається з вала, сердечника, обмотки, колектора. Вал виготовляють з високоміцної легованої сталі. Сердечник якоря шихти з листів електротехнічної сталі, в яких виштампувані прямокутні пази для укладання в сердечник обмотки і вентиляційні отвори. Обмотка якоря виконана петлевий з зрівняльними сполуками першого роду з боку колектора.
Колектор електродвигуна - арочного типу складається з литої втулки, комплекту пластин, манжет і натискного конуса. Зібраний колектор пресується, конус і втулка стягують комплект пластин. З метою виключення можливості проникнення вологи у внутрішню порожнину колектора його внутрішня порожнина перевіряється на газощільність.
ЕД-114 | ЕД-118А | ЕД-118Б | |
---|---|---|---|
Потужність, кВт | 138 | 305 | 305 |
Напруга тривалого режиму нижче, В | 258 | 463 | 463 |
Напруга тривалого режиму вища, В | 435 | 700 | 700 |
Струм при нижчому напрузі, А | 615 | 720 | 700 |
Струм при вищому напрузі, А | 365 | 476 | 525 |
Частота обертання в тривалому режимі, об / хв | 425 | 585 | 610 |
Частота обертання максимальна, об / хв | 2540 | 2290 | 1870 |
ККД в тривалому режимі,% | 86,8 | 91,5 | 91,5 |
Коефіцієнт збудження на першому місці регулювання,% | 50 | 60 | 60 |
Коефіцієнт збудження на другому ступені регулювання,% | 25 | 36 | 36 |
Витрата охолоджуючого повітря, м3 / с | 1,083 | 1,33 | 1,17 |
Статичний тиск охолоджуючого повітря, Па | 790 | 1570 | 1180 |
підвіска: | осьова | рамна | рамна |
маса, кг | 1950 | 3100 | 3350 |
кількість щіткотримачів | 4 | 4 | 4 |
Головні полюси | |||
кількість | 4 | 4 | 4 |
додаткові полюси | |||
кількість | 4 | 4 | 4 |
Кількість витків на полюс | 19 | 17 | 17 |
якір | |||
Діаметр сердечника, мм | 458 | 493 | 493 |
Довжина сердечника, мм | 255 | 420 | 420 |
кількість пазів | 62 | 54 | 54 |
обмотка якоря | петлевая | ||
Кількість паралельних гілок | 4 | 4 | 4 |
кількість котушок | 62 | 54 | 54 |
2009 - 2025 Інтернет-магазин електрообладнання "Електроконтроль" (ТОВ НВП "Нафтаенергопром") Мапа сайту
Відгуки / Питання