Інтернет-магазин Eлектроконтроль (Харків)
contact@electrocontrol.com.ua
el_c@ukr.net
skype: electro_ukr
Viber, WhatsApp, Telegram: +380667918319
+38 (097) 648-30-48
з 9 до 17 ПН-ПТ

Вибір і визначення параметрів системи компенсації реактивної потужності

Процедура вибору досить проста - потрібно визначити cosφ системи до компенсації коефіцієнта потужності і cosφ до якого потрібно прагнути і завдяки кільком обчислень, буде обчислена реактивна потужність, необхідна для досягнення мети - коефіцієнта потужності.
Коефіцієнт потужності залежить як від типу використовуваного обладнання, так і від способу його використання. Наприклад, для найбільш застосовних в промисловості асинхронних двигунів коефіцієнт потужності може значно відрізнятися завдяки навантаженню двигуна.

Таким чином, при великій недовантаження асинхронного двигуна він має низький коефіцієнт потужності, що економічно невигідно. Для підвищення cos (φ) при малому навантаженні рекомендується знижувати підведене до двигуна напруга. При цьому зменшується реактивна потужність, а коефіцієнт потужності підвищується.

Схожі спостереження можна зробити щодо трансформаторів . Покриватися повинна тільки реактивна потужність холостого ходу трансформатора . Для трифазних трансформаторів , залежно від їх потужності, що компенсується потужність становить від 3 до 10% від номінальної потужності.
Потужність конденсаторів обмежується потужністю зварювального трансформатора і становить від 40 до 50% його повної потужності. У зварювальних напівпровідникових випрямлячах постійного струму потужність становить 10% від їх повної потужності. Для зварювальних перетворювачів вибір проводиться так само, як і для електродвигунів змінного струму.
Розрахунок розміру використовуваної конденсаторної батареїдля компенсації реактивної потужності в системі безпосередньо залежить від величини фактичного коефіцієнта потужності, величини необхідного коефіцієнта потужності і величини розрахункової або середньої потужності мережі.
Наприклад, у асинхронних двигунів (вони використовуються найбільш часто, хоча в останні роки стають все більш популярними Безщіткові двигуни, що запускаються статичним AC / DC або перетворювачами AC / AC) коефіцієнт потужності може сильно відрізнятися завдяки навантаженню двигуна і типу конструкції, а його значення може бути дуже низьким при відсутності навантажень.
Схожі спостереження можна зробити щодо трансформаторів.
Для всіх даних типів електричних машин часто виходом з положення є установка компенсації коефіцієнта потужності на рівні двигуна або трансформатора. Інші значні відмінності можна побачити в електричному обладнанні - лампах, котлах, зварювальних агрегатах і перетворювачах.


Відгуки / Питання

Додати питання/відгук




2009 - 2024 Інтернет-магазин електрообладнання "Електроконтроль" (ТОВ НВП "Нафтаенергопром") Мапа сайту